Sebeobrana

Na trénincích sebeobrany se převážně věnujeme konfliktům na ulici a jejich řešení.

Znalosti a postupy čerpáme převážně především s RBSD (reality based self defenc) a UC Urban Combatives) Lee Morrison, doplňujeme drily Jeet Kune do.

Nezaměřujeme se jen na techniku, ale na principy, které se osvědčily v boji nebo tréninku proti aktivním útočníkům neozbrojených i ozbrojených.

Naše principy:

-pokud to jde vyhni se střetu

-jednoduchost a účinnost

-důležitý je cíl ne prostředek

-soustřeď se na slabá místa lidského těla

-nácvik se zbraněma a běžnými prostředky

-trénink ve ztížených podmínkách

Postupy:

  1. Předkonfliktní fáze – verbální a neverbální komunikace.

  2. Střet konflikt – použití principu sebeobrany.

  3. Postkonfliktní fáze – řešení co po konfliktní situaci.

Sebeobranné schopnosti procvičujeme za pomocí modelových situací a scénářů v různém prostředí.

Tréninky doplňujeme tréninkem bojové kondice comfit. Ve které zlepšujeme kondici se zátěží např.: medicimbaly, slambaly, kettlbelly a dalšími pomůckami. K lepší a silnější technice, výbušnosti a odolnosti v boji.

Co na tréninku sebeobrany neučíme: exhibiční techniky, válení se po zemi, techniky na body, boj žena proti ženě.